Garantie & Reparatie

Garanties & klachten

Garanties

Wij maken alles met veel liefde en doen hierbij altijd ons best om deze producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee weken na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem via telefoon of email contact met ons op betreffende uw product, wij doen ons uiterste best om u spoedig te beantwoorden.

Telefoon:
06-83697217

E-mail:
info@kleinebinky.nl

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar  info@kleinebinky.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van kleinebinky.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 188 reviews.